iPablo Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Cześć, dzisiaj zacząłem robić system taki jak jest w dungon crawlerach. Wszystko idzie niby pięknie, ładnie, ale jak robie dużo obiektów to co ture znika jeden z nich. Tu macie ten example: http://www.gmclan.org/up8524.html Prosiłbym abyście napisali co zrobić lub poprawili to. PS Jeżeli nie pobierzecie to nie piszcie, bo najprawdopodobniej ta porada mi się nie przyda. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 One nie znikają tylko nachodzą na siebie ale za uja nie mogę dopatrzeć się gdzie masz kod związany z poruszaniem się zombie. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 GML with(obj_enemy_parent){ var kat; kat=irandom(360)div 90*90 x+=lengthdir_x(32,kat) y+=lengthdir_y(32,kat) } nie mam pojecia, co to jest dungon crawler, ale na chlopski rozum chodzi o losowe poruszanie sie ludzikow na mapie I co ma znaczyć if global.tura is equal to 1 then global.tura=1? edit: zaden obiekt nigdy ci nie znika. edit2: to co podalem to kod na poruszanie zastap nim twoj stary kod na poruszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iPablo Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 GML with(obj_enemy_parent){ var kat; kat=irandom(360)div 90*90 x+=lengthdir_x(32,kat) y+=lengthdir_y(32,kat) } nie mam pojecia, co to jest dungon crawler, ale na chlopski rozum chodzi o losowe poruszanie sie ludzikow na mapie I co ma znaczyć if global.tura is equal to 1 then global.tura=1? edit: zaden obiekt nigdy ci nie znika. edit2: to co podalem to kod na poruszanie zastap nim twoj stary kod na poruszanie Może mam jakieś dziwne rzeczy ;) Nie chodzi o losowe poruszanie sie potworków tylko o system turowy. GML with(obj_enemy_parent){ var kat; kat=irandom(360)div 90*90 x+=lengthdir_x(32,kat) y+=lengthdir_y(32,kat) } nie mam pojecia, co to jest dungon crawler, ale na chlopski rozum chodzi o losowe poruszanie sie ludzikow na mapie I co ma znaczyć if global.tura is equal to 1 then global.tura=1? edit: zaden obiekt nigdy ci nie znika. edit2: to co podalem to kod na poruszanie zastap nim twoj stary kod na poruszanie Ehh... nawet nie wiedziałem, że na siebie nachodzą. Dzięki za zainteresowanie i pomoc :) Mam jeszcze jeden problem. Tak jak jest w example, kiedy wchodzi się w potwora, to zadaje mu się damage. Jednak kiedy jeden zginie, to usuwają się wszystkie i wywala error. Warn za triplepost, używaj opcji edytuj - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=55 jestem teraz wredny i głupi, ale najpierw przejrzyj temty, czy juz nie było czegos takiego, potem przejrzyj FAQ, przyklady, dokumentacje, wcisnij F1, a dopiero potem zaloz temat. I nie pisz podwojnych postow, a juz tymbardziej potrojnych. I nie wiem czemu raz cytujesz moj post i mowisz, ze nie o to ci chodzi, a w drugim poscie juz jest dobrze ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iPablo Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=55 jestem teraz wredny i głupi, ale najpierw przejrzyj temty, czy juz nie było czegos takiego, potem przejrzyj FAQ, przyklady, dokumentacje, wcisnij F1, a dopiero potem zaloz temat. I nie pisz podwojnych postow, a juz tymbardziej potrojnych. I nie wiem czemu raz cytujesz moj post i mowisz, ze nie o to ci chodzi, a w drugim poscie juz jest dobrze ;x Wybacz, najpierw pisze potem robie. Wszystko jest już okej. Zbyt pochopnie pisze. Okej, okej, moja wina :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się