Sminer Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Tytuł: Szpieg Gatunek: Akcja,Przygodowe,Zręcznościowe Opis: Jesteś szpiegiem, ktory musi wykonywać zadania dla Wojska Polskiego... Niestety zostales zauwazony przez wrogie oddzialy i zamknięty w wiezieniu. Celem pierwszej misji (jak na razie jedynej xD) jest uwolnienie się z wiezienia, odnalezienie swoich Dokumentów i przekazanie je Szefowi... Sterowanie: W,A,S,D - poruszanie sie LPM - atak Q - skradanie sie 1,2,3,4 - zmiana broni Enter - zapis gry Download: https://gmclan.org/up7324.html (Szpieg.rar) EDIT: Poprawilem Kolizje i Ustawilem celownik i naprawilem pare bledow, mysle ze teraz bedzie w porzadku... EDIT2: Zgodnie z życzeniem "szmalu" wstawilem alarm informujacy o zagrozeniu ... Rozmiar pliku: 2.56 MB Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: Ja Grafika: Ja Muzyka: http://soundbible.com Screeny: http://imageshack.us/photo/my-images/37/screen22.bmp/ http://imageshack.us/photo/my-images/825/screen21r.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Przyznam że gra zrobiła na mnie wrażenie, daje 4. Są tylko błędy z kolizją ściany, po za tym dobrze dopracowane strzelanie, strzelałem na oślep xd bo myszkowy kursor a obrót gracza jest inny, dobre dźwięki, grafika przeciętna. Liczę na dalsze rozwijanie tej gry bo jest bardzo ciekawa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Mi się w 3 podetapie zaciął nóż (nie mogłem atakować), a amunicja skończyła. Przez ten błąd utknąłem. No i da się skradać? Bo co podejdę po cichu do żołnierza, to od razu się do mnie odwraca i strzela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Jesli wzbudziles czyjes podjzenia, strzelales niedaleko niego biegles, to on podwaja swoja uwage i wtedy go nie zabijesz niepostrzezenie... A tak wgl mam nadzieje ze z noza od tylu chciales go zabic a nie od przodu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 No jasne że od tyłu :P Może jakoś to zasygnalizuj, kiedy są zaalarmowani, a kiedy niczego się nie spodziewają. Nie wiem, niech będzie jakiś alarm, albo niech wtedy się strażnik niespokojnie krząta, czy coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Wykrzyknik nad głową kiedy goni, znak zapytania jak jest zaalarmowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iPablo Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Sam rysowałeś te sprity? Odpisz na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Fajne poprawki tylko Depth jest niepoprawny dla alarmu i HUD, fajnie jak byś dodał przeładowanie np pistolet po siedmiu strzałach albo np przegrzanie się broni palnej :D Duże postępy są a gra wciągneła mnie tak że przeszedłem ją 4.5\5 @Edit: zapomniałem dodać że nie stosuj plików dźwiękowych MP3 tylko WAV ponieważ każdy strzał to zacięcie się gry na tyci milisekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się