Xseon Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Siema Jak zrobić takie coś aby: Był jakiś obiekt i miał w sobie np 5000 sekund i po upływie 500 sekund zmieniał sprite a co 200 było by -1 np: energi i gdbyby energia z która sie zaczyna spadła by z 10 na -1 zmieniało by sprite co 500sec ale na inne a gdy energia +1 to na sprite standardowe było by zmieniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 alarmy? sekunda = 1 * room_speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xseon Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 alarmy? sekunda = 1 * room_speed A nie przypadkiem 1/room_speed? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 @UP Nie, to co podałeś to czas jednej klatki, tzw. delta time. nie rozumiem Czego nie rozumiesz? Zajrzy do dokumentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easeful Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Create: GML sprite_standardowy=sprJakistamwpiszsesam; sprite_bezenergii=sprTutezsobiewpisz; zmiana_czas=500; //tu wpisujesz co ile sekund ma sie zmieniac sprite utrata_czas=200; //tu wpisujesz co ile sekund ma tracic 1pkt energii alarm[0]=zmiana_czas*room_speed; alarm[1]=utrata_czas*room_speed; energia=10; Alarm[0]: GML alarm[0]=zmiana_czas*room_speed; if energia=>0 { sprite_index=sprite_standardowy; } else { sprite_index=sprite_bezenergii; } Alarm[1]: GML alarm[1]=utrata_czas*room_speed; energia-=1; Edit: Jeśli chcesz, żeby po tych 5000 sekund też coś się stało to w Create dodajesz jeszcze: GML alarm[2]=5000*room_speed; i w Alarm[2]: GML //akcja po 5000 sekundach np. game_end(); exit; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się