Skocz do zawartości

Odczyt sprite'a ze zmiennej


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki kod:

GML
x=view_xview+xx

y=view_yview+yy

draw_self();

 

 

if global.eq[1]!=""

{

sprite_index=global.eq[1]

if global.eqx[1]!=0

{

draw_set_color(c_black)

draw_set_font(tahoma2)

draw_text(x+3,y+3,global.eqx[1])

}

}

else

{

sprite_index=sEq

}

 

I nie wiem czemu, chodź zmienna global.eq[1] wynosi seApple, to wywala błąd

że takiego sprite'a niema, chodź jest 100%. Co jest źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...