ALT Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Mam taki kod: GML x=view_xview+xx y=view_yview+yy draw_self(); if global.eq[1]!="" { sprite_index=global.eq[1] if global.eqx[1]!=0 { draw_set_color(c_black) draw_set_font(tahoma2) draw_text(x+3,y+3,global.eqx[1]) } } else { sprite_index=sEq } I nie wiem czemu, chodź zmienna global.eq[1] wynosi seApple, to wywala błąd że takiego sprite'a niema, chodź jest 100%. Co jest źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 if global.eq[1]!="" global.eq[1] = seApple czy global.eq[1] = "seApple" ? Bo po warunku wnioskuję że to 2 przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 O dzięki, zapomniałem. Już naprawione. Dawno nie używałem gm'a, niedawno do niego wróciłem i muszę odświeżyć pamięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się