zelman Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Cześć, wróciłem do GM po długiej przerwie i mam problem z drzwiami przesuwanymi z widoku top-down. obj_drzwi create: GML otwarte = false; ruch = true step: GML if (distance_to_object(obj_hero) < 40) && (otwarte == false) { y -= 4; if (ruch == true) { alarm[0] = 10; ruch = false; } } if (distance_to_object(obj_hero) > 40) && (otwarte == true) { y += 4; if (ruch == true) { alarm[1] = 10; ruch = false; } } alarm[0]: GML otwarte = true; ruch = true; alarm[1]: GML otwarte = false; ruch = true; I teoretycznie jeśli nie robię nic dziwnego (przechodzę obok nich bez zatrzymywania się), jest wszystko ok, ale jeśli się zatrzymam w okolicy odległości, z jakiej się otwierają, to zdarza im się zmienić pozycję początkową, czyli po prostu przesuwają się w górę albo w dół. W jaki sposób mogę zrobić mniej zabugowane drzwi albo te poprawić? E: Chyba się bugują, jak wyjdę i wejdę w ich zasięg podczas gdy one nie skończą się otwierać/zamykać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 To normalne, drzwi w supermarkecie też czasami się dziwnie zachowują gdy się z nimi za bardzo kombinuje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 To nie bug. To ficzer. A tak na serio to sprawdzaj alarmy. GML if (distance_to_object(obj_hero) < 40) && (otwarte == false) && alarm[1]<=0 { y -= 4; if (ruch == true) { alarm[0] = 10; ruch = false; } } if (distance_to_object(obj_hero) > 40) && (otwarte == true) && alarm[0]<=0 { y += 4; if (ruch == true) { alarm[1] = 10; ruch = false; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Nie da rady, teraz drzwi same wędrują po kawałeczku co pół sekundy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się