ALT Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Czy ten kod będzie działać? Ma on wysyłać graczowi jego id po dołączeniu do gry i odbierać współrzędne graczy, a następnie wysyłać je do każdego gracza znajdującego się na serwerze. GML sock = tcpaccept(listen, 1); if(sock) { global.players+=1 global.pID[global.players]=sock clearbuffer(); writebyte(1); writeshort(global.players); } sock = tcpaccept(listen, 1); if(sock) { global.players+=1 global.pID[global.players]=sock clearbuffer(); writebyte(1); writeshort(global.players); } if global.players!=0 { while(ii<=global.players+1) { ii+=1 size=receivemessage(global.pID[ii]); if size=0 or size<0{} else if size=2 { xx=readshort( ); yy=readshort( ); while(iii<=global.pID[iii]); { iii+=1 clearbuffer(); writebyte(2); writebyte(iii); writeshort(xx); writeshort(yy); sendmessage(global.pID[iii]); } } } } ii=0 iii=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 GML while(!iii=global.pID[iii]); pwoinno być chyba GML while(iii!=global.pID[iii]) GML if size=2 na to GML if size>=2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Dzięki za poprawki, ale nadal mam pytanie do weteranów 39DLL czy ten kod powinnien robić to co opisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Czemu nie sprawdzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 To dużo roboty, najpierw bym musiał dokończyć klient'a, w którym gdybym zrobił błąd( A pewnie zrobiłem/zrobie ) to przy sprawdzaniu nie wiedziałbym co jest źle, a na forum są ludzie którzy dobrze znają tą bibliotekę i mogą znaleść błąd bardzo szybko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 GML if players!=0 na GML if global.players>0 GML while(ii!=global.players+1) na GML while(ii<=global.players) Sam musisz sprawdzić czy teraz będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Kolejne dzięki, sam bym tych błędów nie wyłapał :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się