Issen Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Mam następujący problem. Na pewno graliście w jakąś grę z przerywnikami. Final Fantasy, Silent Hill czy inne tytuły. Miały zawarte w sobie cut scenes. Czyli przerwanie naszej kontroli nad bohaterem i odegranie jakiejś roli. Czy jest jakieś wsparcie ze strony GML dla takich wyczynów? Można w jakiś łatwy sposób zaprogramować taką scenkę. NP.: nasza postać wchodzi do swojego pokoju. Rozgląda się. Podchodzi do łóżka. Kładzie się. Widziałem, że Farmer Fran ma nawet jeden przerywnik. Gdy Fran wychodzi z domu i z samego rana nachodzi go burmistrz. Zupełnie nie mam pojęcia jak to ugryźć. W pierwszej kolejności proszę pomoc w skryptach ale mogą być i klocki. Teraz tak. Jakiej metody użyć. Jeśli możecie wrzućcie edytowalne przykłady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Września 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Przecież takie cut scenki to wykonywanie określonych skryptów w danym czasie. Zainteresuj się Timel Line, Path, eventem alarm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Pamiętaj też o zablokowaniu klawiszy sterujących. Poza tym zobacz sobie najpiękniejsze intro na świecie (oczywiście to z Bomber Duala). :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Potrzebny mi tylko jakiś prosty edytowalny przykład żeby zobaczyc jak się tam niejwięcej sprawy mają. Mam kilka pomysłów. Wszystkie jednak mają duzo minusów. Jeden mały przykład. Wystarczy ze cos sie poruszy potem wyswietli sie napis na 3 secundy i dac to na loop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 co do cut scenki z BD to powiem tyle że intro i outro w BACK2 są lepsze ;p Co do tematu : ja to robie tak, stawiam obiekty ktore wygladaja tak samo jak np bohater i czy inne postacie wystepujace w danej scence, i w timelinie dodaje ich akcje i dialogi. Potem dodajesz animacje ruchu warg i jest cac. Możesz też zrobić to inaczej. Jak z twoją senką którą opisałeś: masz bohatera ustawiasz mu w reate zeby szedl w lewo i alarm np. na 50 czy 100 a w nim żeby się rozejrzał,po czym znowu idzie w lewo, a przy kolizji z lozkiem robisz ze sie na nim kładzie. Albo robic niewidzialne obiekty ktore po kolizji w bohaterem wywołują jakieś skrypty. No nie wiem sposóbw jest dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się