Platyna Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Mam w pewnym rumie 9 objektów "klocek" i chce by zależnie od tego na który się wciśnie działo się co innego :) Bo jeśli zrobi to w normalnym zdarzeniu Left Pressed to wtedy nie zależnie od tego na który wcisne bedzie się działo to samo :) Czyli jak zrobić Naprzykład: "JEŚLI KLIKNIESZ NA OBJEKT O ID (100200)..."??? :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Najprostsze rozwiązanie, to żeby każdy z tych klocków był w osobnym obiekcie :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Najprostrze ale najgorsze rozwiązanie :) Już to zrobiłem if(id=100200) LOL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Niekoniecznie... Np. w objekcie klocek w left_pressed jest funkcja show_message(text); w Add=>Change Global Game Settings=>Errors=>Treat uninitialized variables as 0 Ustawiasz 3 obiekty "Klocek" w roomie Wciskasz CTRL+PPM na "Klockach" wybierasz CreationCode i wpisujesz tam text = "Klocek nr 1"; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się