Gibki Kaktus Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Mam problem, mianowicie chodzi mi o maskę sprita. Jeśli maska sprita jest w animacji to maska dię nie zmienia zgodnie z image index, tylko te wszyskie obrazki łączą się w jeden. Jest jakiś sposób, żeby mask_index było tylko takie jakie jest obecnie image_index. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zrobienie za pomocą kodu mianowicie: if sprite_index=jakissprit and imsge_index=0 {mask_index=jakasmaska} . Jednakże jeśli obiekt z maską ma mieć zmieeny sprit, a każdy kilkanaście image_index, to jakoś mi się nie widzi tego tak robi. Liczę, iż ktoś ma na to sposób. Jeśli to coś zmieni, to korzystam z Game Maker Studio. Z góry thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Włączyć separate collision masks we właściwościach sprite'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimikolaj Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Nie zna sie na studio, lecz wiem ze w 8 to sa w spritecie opcje ustawienia kolizzji na kazdda klatke Nieczytelny post. Naucz się pisać przejrzyściej. Dostajesz warna za kumulacje występków - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się