Elevator Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Tworzę grę podobną do pierwszych wersji Tibii. Zakładam, że nie wszyscy grali w Tibię, dlatego trochę przytoczę mój problem. Mam 2 ściany obok siebie, jak zrobić żeby znikały kontury (te czarne kreski) tej ściany (czytaj zmieniał się sprite) gdy jest ona obok ściany tego samego typu? Ale mimo to zostawały w rogach. Jak widać, w zielonym kole jest perfekcyjnie, w czerwonym źle. Zakładam, że będzie to coś z kolizją albo distance_to_object, ale nic mi nie przychodzi do głowy. Mam też drugie pytanie, lepiej taka grę robić na tilesecie czy na obiektach? Biorąc pod uwagę, że jeden taki blok ściany to jeden obiekt, to chyba obiekty bardziej obciążą komputer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Października 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Zależy jak sobie to rysujesz, najlepiej nie na milionie obiektów, a rysować samodzielnie. Wtedy prosto, bo if( swiat[i-1] == "ściana" or świat[i+1] == "ściana" ) sprite_index = ściana_bez_konturów; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 ja proponuje narysować tak ściany by nie miały bardzo widocznych kontrów ja kiedys tak robilem. tak jak te ściany. albo napisać kod który wykrywa czy jest po lewej stronie ściana i jeśli jest to zwiększa/zmniejsza deph. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się