Xedom Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Hej :) Mam pewien problem, otóż napisałem część kodu odpowiedzialnego za generowanie terenu w grze. Opiera się na generowaniu kilku punktów w dość losowych miejscach i wypełnieniu obszaru od dołu ekranu do "linii" pomiędzy kolejnymi punktami. No i tu jest problem, jak coś takiego zrobić? (Wypełnianie w sensie, generowanie punktów mam ^^). Chodzi dokładnie o to, że te "linie" łączą się w trójkąty, a teren ma być złożony z kwadratów (nie, to nie podróbka Minecrafta :P). Dokładniej: Z góry dzięki serdeczne ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Jak masz wylosowaną wysokość to po prostu na podanym X wypełniasz wszystko od 0 do punktu tym zielonym czymś. Przykład: GML xgdziewylosowanowysokosc=50; wylosowanawysokosc=30; for(i=0;i<wylosowanawysokosc;i+=1) { plansza[xgdziewylosowano,wylosowanawysokosc]=zielonecos; } @EDIT Aj sorki, chyba nie o to chodziło ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 w edicie jak zrobie, zaklepuje ok, mój pomysł legł w gruzach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28754 Może pomoże. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się