Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam! Pracuję nad grą 3D i chciałbym dodać taki jakby efekt zacieniowania dookoła ekranu. użyłem skryptu, który napotkałem w pewnym tutorialu: GML { d3d_set_projection_ortho(0,0,1280,900,0); d3d_set_hidden(false); draw_sprite_ext(cien,-1,0,480-256,2,2,0,c_white,1); d3d_set_hidden(true); } ale zacieniowania brak :< Z pagórka danke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 1. czy depth jest ustawiony na minus ja np. daje -100 2. czemu w y masz 480-256 ? 3. zamiast skalować dwarazy możesz użyć draw_sprite_stretch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 1. czy depth jest ustawiony na minus ja np. daje -100 No tak, racja xD, dzięki wielkie, śmiga jak miło ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się