Skocz do zawartości

Znowu particle :P


Marmot

Rekomendowane odpowiedzi

No więc mam znowu problem z Particlami. Jestem w nich kompletnym begginerem (od niedawna się tym interesuję) i mam problemik. Otóż mam w Delphi (z wykorzystaniem Powerdraw) kod na bardzo fajny efekt w Particlach, a nie wiem jak go zamienić na GML. Oto ten kod:

procedure TForm1.PowerTimer1Process(Sender: TObject);
var
i, Effect: Integer;
p: TParticle;
begin
// particle fire
for i:= 0 to 7 do
  begin
   Effect:= effectSrcAlpha;
   if (Random(2) = 0) then
    Effect:= Effect or effectAdd;

   if (Random(2) = 0) then
    begin
     p:= PEngine1.CreateParticleEx(imageCombustion, Random(310) + VScreen1.Left, VScreen1.Top, 32, Effect);

     // modify particle's default parameters
     if (p <> nil) then
      begin
       p.Xvel:= (Random(10) - 5) / 20;
       p.Yvel:= (Random(20) / 5);
       p.Yacc:= (0.001 + (Random(10) / 100));
      end;
    end else
    begin
     p:= PEngine1.CreateParticleEx(imageCombustion, Random(310) + VScreen1.Left, VScreen1.Top + VScreen1.Height, 32, Effect);

     // modify particle's default parameters
     if (p <> nil) then
      begin
       p.Xvel:= (Random(10) - 5) / 20;
       p.Yvel:= -(Random(20) / 5);
       p.Yacc:= -(0.001 + (Random(10) / 100));
      end;
    end;
  end;

// process particle engine
PEngine1.Process();
end;

Wie ktoś jak to zamienić z pascala na gml?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...