Marmot Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 No więc mam znowu problem z Particlami. Jestem w nich kompletnym begginerem (od niedawna się tym interesuję) i mam problemik. Otóż mam w Delphi (z wykorzystaniem Powerdraw) kod na bardzo fajny efekt w Particlach, a nie wiem jak go zamienić na GML. Oto ten kod: procedure TForm1.PowerTimer1Process(Sender: TObject); var i, Effect: Integer; p: TParticle; begin // particle fire for i:= 0 to 7 do begin Effect:= effectSrcAlpha; if (Random(2) = 0) then Effect:= Effect or effectAdd; if (Random(2) = 0) then begin p:= PEngine1.CreateParticleEx(imageCombustion, Random(310) + VScreen1.Left, VScreen1.Top, 32, Effect); // modify particle's default parameters if (p <> nil) then begin p.Xvel:= (Random(10) - 5) / 20; p.Yvel:= (Random(20) / 5); p.Yacc:= (0.001 + (Random(10) / 100)); end; end else begin p:= PEngine1.CreateParticleEx(imageCombustion, Random(310) + VScreen1.Left, VScreen1.Top + VScreen1.Height, 32, Effect); // modify particle's default parameters if (p <> nil) then begin p.Xvel:= (Random(10) - 5) / 20; p.Yvel:= -(Random(20) / 5); p.Yacc:= -(0.001 + (Random(10) / 100)); end; end; end; // process particle engine PEngine1.Process(); end; Wie ktoś jak to zamienić z pascala na gml? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się