Niety Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Mam taki kod: GML if( room = room0 ) if monet=9{ monet=0 room_goto_next() x=xstart y=ystart } a w create tego obiektu GML xstart=ty.x ystart=ty.y Co w nim nie tak? Bo chce zrobić tak że jak gracz przejdzie do następnego rooma po zebraniu tylu i tylu monet to żeby pojawiał się na obiekcie "ty". A teraz zostaje mi na y tej co był a na x jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 GML if( room == room0 ) if monet==9{ monet=0 room_goto_next() x=ty.x y=ty.y } albo GML w create if(global.poprzedni_room==room0){ if monet==9{ monet=0 room_goto_next() x=ty.x y=ty.y } } a w room_end global.poprzedni_room=room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 dalej to samo, ciągle zostaje na tej samej wysokości (oczywiście później spada) a;e chce żeby on znalazł się tam od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 (Sry. za double posta) Mam do was wielką prośbę mógłby mi ktoś powiedzieć jak zrobić czat za pomocą 39dll?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Co do wcześniejszego problemu: GML (step) if( room = room0 ) if monet=9{ monet=0 room_goto_next() } GML (create) x=ty.x; y=ty.y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 jeśli wpisze to: GML x=ty.x; y=ty.y; To przecież nie bedę mógł się ruszyć z miejsca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Wpisujesz go w CREATE, a nie w STEP, więc to się wykona tylko raz. BTW. Ty w ogóle próbowałeś tego, czy tak sobie piszesz, że nie będzie działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się