sebuilder Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Dobra, Jak zrobić że jak Hero koliduje z obiektem z lewej, to odskakuje w lewo, gdy koliduje z prawej, to odskakuje w prawo, a gdy od góry, to się poprostu odbija sie w górę, i po lądowaniu stanął w miejscu,a nie ślizgał się. (Platformówka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Kombinuj z collision_line. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Ewentualnie po lamersku: GML if other.x>x {x-=4} if other.x<x {x+=4} if other.y>y {vspeed=-5} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebuilder Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Dobra, poradziłem sobie jakoś, dostawiłem warunek, i test warunka przy kolizji z bloczkiem i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się