Finn Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Jak sprawdzić czy połowa obiektu wystaje poza połowe innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Może pokombinuj z collision_rectangle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Lub, jeżeli originy spritów są dokładnie na środku, spróbuj sprawdzić czy różnica x jest równa połowie długości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się