RafiSI Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam, Pojawiły się 2 małe problemy: 1. Backgound, który jest na floor dziwnie się zachowuje: Wszystkie grafiki to backgroundy umieszczone w GM (bez nieba, ono jest z pliku) w Draw'ie Co zrobić aby ulica była tak samo dobrze widoczna jak panele na ziemi, Co zrobić aby trawa była poprawnie wyświetlana. 2. Ten problem jest bardziej skomplikowany. Założenie: back1 = ziemia back2 = sciana1 back3 = sciana2 back4 = droga back5 = panele back6 = niebo back7 = drzwi Problem dotyczy tego, że nie wyświetla mi w ogóle drzwi (co widać na obrazku, nie ma tego obiektu), a back2 jest cały czas wyświetlany, nawet kiedy dam mu do wyświetlenia back3. Odrazu mówię: bawiłem się w ustawianie depth (teraz są ujemne), a kod wygląda tak (w draw) GML d3d_draw_block(x,y,450,x+32,y+6,600,background_get_texture(build_cegla),1,1); Teraz nie wiem czy ja coś źle robię, czy gm ma jakieś limity co do wyświetlania grafik (bo jak usune cegle i dam drzwi to je widać... lol); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafiSI Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Rozumiem, że ma odp na moje pytania, więc może ktoś powie jak pobrać klawisz z klawiatury or myszki tzn. coś w stylu keyboard_wait() + mouse_wait(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się