kyniu774 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Tworzę prymitywny program al'a system operacyjny z okienkami. Jak uczynić, aby jakieś okienko było (focus/fokus) aktywne? Ten kod dotychczas działał: GML if show=1//show to zmienna, ale jej na razie nie zmieniam { if mouse_x>xx and mouse_x<xx+width*32 and mouse_y>yy and mouse_y<yy+height*32//xx i yy to pozycja okienka (wszytsko opiera sie na draw), okienka zbudowane sa z kawadracikow 32x32, (oczywiscie wielu polaczonych) { if global.info=0 or val=3//global.info to czy nie wyskoczylo jakies okienko informacyjne a val (1-3) to waznosc okienka { with(obj_okno){act=0; }//act =aktywnosc if act=0 act=1; } } else {act=0; wybrany=-1;}//wybrany to zmienna od aktywnosci pól do wpisywania } ale niestety jak jakieś okienko było aktywne i pod nim było okienko nieaktywne, to mimo to przyciski w tym aktywnym nie działały. Ten kod jest w mouse left released, tak jak eventy przycisków. Co dziwne operacja chwytania i przesuwania w mouse left pressed/button działa dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Zainteresuj się może tym: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=27748 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Dzięki! :thumbsup: Jakoś znajdę i sobie poradzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się