Kazik1 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Witam, Mam plan na stworzenie gry RPG i zależałoby mi na uzyskaniu takich efektów jak w tych grach. Co należy zrobić aby uzyskać efekt rzutu izometrycznego?? Czy muszę szukać specjalnych silników,dll'ów albo całą grafikę zrobić pod takim kątem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1 Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 a da rade zrobić mapę i budynki w 3d a postacie i wrogów w 2d?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raalsky Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Tak, ale wtedy by było trochę bawienia z chowaniem tych ludków itp. Lepiej wszystko w 3d i obrócić kamerę. http://www.reinerstilesets.de/ - raczej zasoby, które Tobie przydadzą się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1 Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Tylko że jak to zrobię w 3d to na pewno będe miał problemy z tymi postaciami,animacjami znacie jakiś silnik z grafiką przypominającą 2d/3d??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 W 3D, do GM - GM Ogre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Ja już bym wolał bawić się z problemem chowania tekstur, niż z modelami i animacjami w 3d. W rzucie izometrycznym grafiki w 2d nie wyglądają przecież tak źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrackGM Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Jaki problem chowania tekstur? Rysujesz prostokąt który zawsze jest zwrócony w stronę kamery i tyle.. to był chyba billboarding, poczytaj w necie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się