Skocz do zawartości

Parent


m97

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze takie pytanie.

Mam taki kod:

GML
if(plecak[zaznaczona,1] = pKamienny_polbloczek){

if(place_empty(mouse_x div 32*32, mouse_y div 16*16)){

if not (collision_rectangle(mouse_x div 32*32, mouse_y div 16*16,mouse_x div 32*32+31, mouse_y div 16*16+15,obj_character,1,-1)){

instance_create( mouse_x div 32*32, mouse_y div 16*16, oKamienny_polbloczek )

plecak[zaznaczona,4] -= 1

if(plecak[zaznaczona,4] = 0){

plecak [zaznaczona,0] = false//pusty

plecak [zaznaczona,1] = pusty//sprite przedmiotu

plecak [zaznaczona,2] = false//czy stackowalny

plecak [zaznaczona,3] = 1//liczba stackowalnych przedmiotow

plecak [zaznaczona,4] = 0//liczba przedmiotow w kratce

plecak [zaznaczona,5] = 0//rodzaj

}

}

}

}

Kod jest odpowiedzialny za stawianie klocka. Wszystkie klocki w mojej grze mają 32 x 32. Ten jako pierwszy ma 32 x 16 i są problemy ze stawianiem. Nie wiem dlaczego. Udało mi się ustalić, że za nieprawidłowe stawianie a raczej jego brak odpowiada linijka place_empty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...