Bosu Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Mam sprite izometrycznego domku który jest narysowany na kwadracie. Teraz ustawiłem że jak bohater znajduje się w takiej i takiej odległości to domek robi się przezroczysty. Jest jednak problem bo gm bierze pod uwagę też zaznaczony w spricie przezroczysty obszar dookoła domu i akcja dzieje się za wcześnie. Jak zrobić żeby gm nie brał pod uwage odległości od przezroczystego pola, tylko od rysunku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się