Skocz do zawartości

przezroczysty obiekt


Bosu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sprite izometrycznego domku który jest narysowany na kwadracie.

Teraz ustawiłem że jak bohater znajduje się w takiej i takiej odległości to domek robi się przezroczysty.

Jest jednak problem bo gm bierze pod uwagę też zaznaczony w spricie przezroczysty obszar dookoła domu i akcja dzieje się za wcześnie.

Jak zrobić żeby gm nie brał pod uwage odległości od przezroczystego pola, tylko od rysunku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...