Dawka83 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Hi! Mam sobie taki kod do animacji: Rectangle sourceRectangle = new Rectangle(width * row, height * column, width, height); Rectangle destinationRectangle = new Rectangle((int)location.X, (int)location.Y, width, height); origin = new Vector2(width/2, height/2); spriteBatch.Draw(Texture, destinationRectangle, sourceRectangle, Color.White, angle, origin, SpriteEffects.None, 0); mam też zmienna double scale. Mógłby mi ktoś pomóc przerobić o tak aby ta texturka była skalowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 intellisense powinno ci pokazac jakie sa opcje tego spritebatch.draw to tam popatrz bo jest i maniana z parametrem scale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się