Skocz do zawartości

Wybuch przy strzelaniu


Rekomendowane odpowiedzi

To wstaw w Create Strzaly, zamiast tamtego co masz:

GML
direction=point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y)

image_single = direction * image_number/360;

speed = 10

 

A w Sprite w strzale:

Kliknij na Edycje obrazka:

 

Animation->Rotation Sequence->Clokswise

 

i w rubryce u gory wpisz 36 ,a na dole 360.

 

Jak beda jakies problemy to pisz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz sprawdzam grawitacje a kawałek kodu możesz przerobić :0

 

Ps:Grafika czyli tło gry a i w jakim programie grafikę robisz ?

 

Problemy (Jeszcze są:( ):

 

1.Bohater jak upadnie to nie może pójść w prawo Tylko jak poskocze i w powietrzu pójdzie w prawo tak się teraz przemieszcza. Z powinien chodzić po ziemi normalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...