kyniu774 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 EE: Jednak się pośpieszyłem z tym pytaniem, zrobiłem to sam :D Przepraszam za zawalanie forum. Zacząłem robić nową grę i potrzebowałem do niej inventory.. wziąłem ze swojej innej gry. Pierwowzór, którego użyłem nie miał możliwości dodawania kilku przedmiotów na raz. 'Przerobiłem' go, ale niestety nie działa, nie było by problemu gdybym mógł wpakować nieskończoną ilość obiektów w jedną kratkę (ale to chcę jak najbardziej ominąć). GML kod Wiem, że kod trochę długi... ale nie wiem co robić. Pomóżcie. Forum przeszukiwałem, i nie znalazłem takiego plecaka jaki by mnie sadysfakcjonował :( E: global.prze = tablica plecaka global.ile = tablica ilości przedmiotu w danym miejscu global.dodaj = typ dodawanego przedmiotu global.iledodaj = ile ma dodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 nie sprawdzalem, czy dziala, ale powinno. GML //przy dodawaniu przedmiotu for (i=0; i<4; i+=1){ for (j=0; j<10; j+=1){ if global.dodaj>0{ if global.prze[i,j]=global.dodaj{ if global.ile[i,j]<64{ if global.iledodaj<=64-global.ile{ global.ile[i,j]+=global.iledodaj global.iledodaj=0 global.dodaj=0 }else{ global.iledodaj-=(64-global.ile[i,j]) global.ile[i,j]=64 } } } }else exit } } if global.dodaj>0{//teraz szukamy wolnych pol for (i=0; i<4; i+=1){ for (j=0; j<10; j+=1){ if global.dodaj>0{ if global.prze[i,j]=0{ if global.iledodaj>64{ global.ile[i,j]=64 global.iledodaj-=64 }else{ global.ile[i,j]=global.iledodaj global.iledodaj=0 global.dodaj=0 } } }else exit } } } E: spozniony.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 To i tak dzięki, może twój kod bardziej optymalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się