Kychu Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 co zrobić, żeby przeciwnik nas gonił i próbował dotknąć oraz co zrobić aby nabój wylatywał od naszej postaci i leciał w stronę celownika ale po zmianie położenia nei gonił go.? dobra przeciwnika już mam ,ale co z nabojem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Daj w event strzelania (mouse pressed, keyboard pressed lub coś w tym stylu, byleby miało pressed): strzal=instance_create(x,y,nazwa_obiektu_z_nabojem); with(strzal) { motion_set(point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y),szybkosc); image_angle=direction; } Myślę, że będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kychu Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 dźięki ,że chcesz pomóc ale niezbyt to sprecyzowałeś. Co to jest nazwa obiektu z nabojem i gdzie ja to mam wkleić do naboju czy do mojeog ludzika i prosze o troche dokłądniejsze instrukcje bo se męcze i nie moge nic zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Do ludzika to dajesz. Nazwa obiektu z nabojem to chyba sama nazwa mówi. Obiekt który jest nabojem, co nie? Wystarczy trochę pomyśleć, bo tutaj wyraźnie jest pokazane, że tworzę obiekt nabój, więc jak do naboju to dać? Dając ten kod nie wiedziałem, że będę musiał aż tak bardzo sprecyzować :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 dźięki ,że chcesz pomóc ale niezbyt to sprecyzowałeś. Co to jest nazwa obiektu z nabojem i gdzie ja to mam wkleić do naboju czy do mojeog ludzika i prosze o troche dokłądniejsze instrukcje bo se męcze i nie moge nic zrobić. Yeah o rly?! może sam byś pokapował oco tam chodzi i tam bleble ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kychu Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 nie no ale oco wam choidzi?? poprosiłem tylko i inmstrukcje bo niezbyt wiedziałem gdzie to. A pozatym coś mi nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Jakiś błąd wyskakuje, czy się nie dzieje nic poprostu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 to co napisal Marmot wydaje mi sie piekielnie jasne i precyzyjne, powinno dzialac bez problemu :| Hmm... Marmot skoro mu nie dziala to podejzewam ze albo inna wersja GM albo jego celownik to wcale nie kursor myszki i dlatego wymierzanie kierunku w strone mouse_x i mouse_y moze mu nie pasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 No to: strzal=instance_create(x,y,naboj); with(strzal) { motion_set(point_direction(x,y,celownik.x,celownik.y),szybkosc); image_angle=direction; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kychu Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 no spoko juz działa. thanks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się