Kychu Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Co zrobić ,żeby po skończeniu się obiektów przeniosło do następnej rundy?? np arkanoid po skończeniu się klocków jest następna runda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Przecież jest klocek od tego :) . Bodajże zakładka control i tam take kółko podpisane 1 2 3. Zwie się on bodajże If the number of instances is value. Ale podam ci kod pisany z pamięci i mimo, że nie mam GM wgranego to jakoś to pamiętam :P : if instance_number(nazwa_obiektu) == 0 { room_goto_next(); } Za następnym razem radzę czytać do czego służy każdy z klocków :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kychu Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 te klocki jakieśtakie dupne. A to arkanoid to bł przykłąd bo chodzi mi oto ,że jeśli eni ma już obiektów zmienia sie sprite to jak to zrobić?? Pisz składniej, bo naprawdę nie mam ochoty wstawiać ci kolejnych warnów. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 chyba w oryginalnym przykladzie snake jest cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Kychu: to tak jak podałem powyżej, tylko zamiast room_goto_next dajesz funkcję od podmiany sprite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kychu Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 a wiesz może jak to leci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 nazwaobiektu.sprite_index=nazwasprite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 marmot za dobry jestes niech sie helpa nauczy czytac ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 PiotrK: ja to piszę z pamięci wszystko. Obecnie póki mam tylko Linuksa wgranego, nie mam ani helpa ani GMa :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 no to co ? to sa podstawy ;p i mowilem zeby On nie Ty czytal helpa ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 fakt... pytanie jak sie zmienia sprity to troche banalne jest A Ty się o to nie pytałeś? :) Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się