Arekadiusz Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 A więc sprawa wygląda tak: Jutro idę podpisać umowę na Neostradę do punktu TP. Już dziś kupiłem router TP-LINK W8901G. Podłączyłem. Internetu nie ma, ponieważ poprzednią umowę z TP mam już rozwiązaną (piszę od kolegi). Słyszałem gdzieś że można przetestować czy router w Neostradzie jest dobrze podłączony wpisując w konfiguracji dane: rejestracja@neostarda.pl hasło: rejestracja i potem podobno można wejść tylko na www.tp.pl w celu sprawdzenia. Czy to prawda i czy gdy nie mam teraz żadnej umowy mogę z tego skorzystać? Bo właśnie próbowałem tak zrobić i mi nie działa, więc chciałbym się dowiedzieć czy to wina routera czy po prostu nie mając umowy nie mogę tego sprawdzić. Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Jak nie masz neta to skąd piszesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 (piszę od kolegi) Taka mała wskazówka dla geniusza wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Musisz mieć aktywowane łączę, wtedy spokojnie wejdziesz na tych passach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 OK, dzięki. Jak będę miał aktywne łącze to sprawdzę i napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się