Ryuq666 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Witam :D Kolega poprosił mnie abym postarał się zrobić gierkę o strzelaniu z Magnum'a. No cóż, zwykły rewolwer [no dobra, wielka kobyła]. Mam obj_rewolwer i muszę zrobić coś takiego: Mam obj_barrel czyli ten "bębenek" i on ma 6 naboi [6 takich dziurek, bo mam widok od przodu, i te "dziurki" na pociski, wiadomo o co chodzi] i muszę jakoś zrobić coś takiego że kiedy klikam w dziurkę, to ładuje się jeden pocisk, kliknę w drugą, pojawia się drugi itp. Ale potem chcę zrobić coś takiego że kiedy mam załadowane pociski, to klikam na strzałkę [obj_arrow] i wtedy obj_barrel znika, i po kliknięciu na obj_barrel2 [to ten obiekt który widać na broni na głównym ekranie, czyli tym od "boku"] ten zmienia sprite na spr_barrel2_anim i po chwili z powrotem wraca do spr_barrel2. I wtedy losuje się, czy pada strzał, czy nie, naciska się spust [klik na obj_spust] i tu coś się dzieje. Wie ktoś jak to zrobić? Bo tego całkowicie nie ogarniam, tego wyliczania i w ogóle. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się