Fiox Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam. Mam pewien problem, a mianowicie mam bardzo prościutki kod który odpowiada za animacje odrzutu zamka w broni. Z tym że chciałbym, aby po naciśnięciu LPM i jego przytrzymaniu, animacja odrzutu wykonywała się tylko raz, niezależnie od tego jak długo przytrzymam przycisk a nie powtarzała się cały czas. Wygląda to mniej więcej tak : objekt gracza: -> global left pressed -> sprite_index = spr_player_shot -> global left relased -> sprite_index = spr_player spr_player_shot - animacja odrzutu zamka przy naciśnięciu lewego przycisku myszy spr_player - statyczny obrazek broni Jak widać mój kod nie jest szczególnie wybitny ani skomplikowany, więc nawet nie wstawiałem go w znacznik kodu gml :) Za wszelką pomoc z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 -> global left pressed -> sprite_index = spr_player_shot -> animation end -> if sprite_index=spr_player_shot sprite_index=spr_player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiox Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Wielkie dzięki, nie zauważyłem wcześniej opcji Animation end. Masz u mnie duże piwo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się