Pablo_4649 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Witam wszystkich! Jakich znaków używa się do rozdzielania skryptów? Mam taki skrypt: if instance_number(Bonus)=0 instance_create(random(640),random(480),Bonus) if score=20 room_goto(Poziom2) if score=40 room_goto(Poziom3) Jak mam rozdzielić pojedyńcze części aby skrypt działał poprawnie? Z góry dziękuję za odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 jak to nub, mówię że chyba średnikiem geniuszu, bo po funkcjach zreguły daje się średniki -_- (anyway, seryjnie nie jestem pewien, bo nigdy w gmlu nic nie kodziłem) marmot, przy zamknieciu code blad :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 LOL! Co za kod :] . Zapomniałeś totalnie o składni i jak się zapisuje porównania. Powinno być tak: if instance_number(Bonus) == 0 { instance_create(random(640),random(480),Bonus); } if score == 20 { room_goto(Poziom2); } if score == 40 { room_goto(Poziom3); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Dzięki Marmot! Nie dziw się tak, bo dopiero co zacząłem się posługiwać dłuższymi skryptami, wcześniej było pół klocków, pół skryptów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 "dłuższymi skryptami". xD takie coś to chyba podstawa, takie przynajmniej wrazenie odnosze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Jak już się czepiamy, to tak będzie najlepiej :] if ( instance_number( Bonus ) == 0 ) instance_create( random( 640 ), random( 480 ), Bonus ); if (score == 20 ) room_goto( Poziom2 ); else if ( score == 40 ) room_goto( Poziom3 ); Ewentualnie gdy nasz standard zapisu dopuszcza pisanie prostych i krótkich kombinacji warunków i wyrażeń powtarzających się sekwencyjnie: if ( instance_number( Bonus ) == 0 ) instance_create( random( 640 ), random( 480 ), Bonus ); if ( score == 20 ) room_goto( Poziom2 ); else if ( score == 40 ) room_goto( Poziom3 ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 LittleFish Dla mnie podstawą do tej pory były klocki, a skrypty miały około jednej linijki, a i tak jakieś gry stworzyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi