Sminer Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Witajcie! Mam pytanie dotyczace pytań ^^. Mam kod: GML show_message_ext('Co chcesz zasadzic??.','Zasadz Ziemniaki','Zasadz Marchew','Nie sadz nic') Kod dziala wszystko mi sie ladnie pokazuje lecz : -jak zrobic ze jak kliknie sie guzik z napisem Zasadz Ziemniaki TO np: Pokaze mi sie ziemniak , a gdy nadusze Nie sadz nic TO nic sie nie dzieje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Źle zrozumiałeś funkcję. Ona zwraca, czyli działa to w ten sposób: GML pytanie = show_message_ext('Co chcesz zasadzic??.','Zasadz Ziemniaki','Zasadz Marchew','Nie sadz nic'); Po wyświetleniu okienka i zaznaczeniu opcji, "pytanie" otrzyma wartość 0 w przypadku gdy naciśnie escape, 1 - pierwsza opcja ('Zasadz Ziemniaki'), 2 - druga, 3 - trzecia. Do wykonywania akcji na podstawie "pytania", możesz użyć switcha: GML pytanie = show_message_ext('Co chcesz zasadzic??.','Zasadz Ziemniaki','Zasadz Marchew','Nie sadz nic'); switch (pytanie) { case 1: { sadzimy_ziemniaki(); break; } case 2: { sadzimy_marchewki(); break; } case 3: { nic(); break; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 OK WIELKIE DZIEKI !!! DZIALA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się