Raqe Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Przez całą moją przygodę z GM-em sprytnie omijałem ten problem, ale w końcu nadszedł czas... A wygląda to tak: Są żołnierze którzy walczą z różnymi wrogami. Póki był jeden typ wroga, to było łatwo, ponieważ gdy wróg zbliżył się na odpowiednią odległość to żołnierze wychwytywali najbliższego (instance_nearest) i było po kłopocie. Teraz jednak doszedł drugi typ wroga, a ma być ich jeszcze więcej... sprawdzanie za każdym razem 11234157 linijek kodu (czy ten się zbliżył, czy ten, czy jeszcze inny) to troszeczkę niechciany przeze mnie efekt. Jest jakiś inny sposób? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Tworzysz obiekt o_enemy dajesz go jako rodzica do pozostałych obiektów i w kodzie gdzie masz instance_nearest wpisujesz o_enemy. Rodzica ustawiasz w opcjach obiektu opcja Parent jest chyba pod maską tam gdzie spite'a ustawiasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raqe Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Dzięki, działa... hehe... nawet myślałem czy by tak nie zrobić... Właśnie zrozumiałem działanie parentów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się