Skocz do zawartości

Ziemia


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kod:

GML
if place_free(x,y-16) and place_free(x,y-32) and place_free(x,y-64)

{

draw_sprite(Grass,0,x,y)

}

else

{

draw_sprite(sprite_index,0,x,y)

}

if place_free(x,y+16) {draw_sprite_ext(Border,3,x,y,1,1,0,1,1)}

if place_free(x-16,y) {draw_sprite_ext(Border,0,x,y,1,1,0,1,1)}

if place_free(x,y-16) {draw_sprite_ext(Border,1,x,y,1,1,0,1,1)}

if place_free(x+16,y) {draw_sprite_ext(Border,2,x,y,1,1,0,1,1)}

 

I wszystko działam,ale chce zamienić place_free na place_meeting.Ale nie działa wtedy jak należy,podacie mi prawidłowy kod z place_meeting?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

place_meeting(x,y,obj), obj - czyli co ma stać na x, y, podane w argumentach.

GML
if place_meeting(x+32,y,ludzik)

^Sprawdza, czy na pozycji x obiektu, w którym piszesz kod + 32 piksele w dół i na tej samej prostej y jest obiekt 'ludzik' :thumbsup:

Resztę sobie sam zrób (albo poczekaj na pomoc bardziej zaawansowanych użytkowników GM-a), bo za bardzo nie wiem o co chodzi w twoim kodzie.

 

edit: a masz GM8 pro, to powinieneś mieć podpowiedzi wyświetlane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...