ALT Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Mam kod: GML if place_free(x,y-16) and place_free(x,y-32) and place_free(x,y-64) { draw_sprite(Grass,0,x,y) } else { draw_sprite(sprite_index,0,x,y) } if place_free(x,y+16) {draw_sprite_ext(Border,3,x,y,1,1,0,1,1)} if place_free(x-16,y) {draw_sprite_ext(Border,0,x,y,1,1,0,1,1)} if place_free(x,y-16) {draw_sprite_ext(Border,1,x,y,1,1,0,1,1)} if place_free(x+16,y) {draw_sprite_ext(Border,2,x,y,1,1,0,1,1)} I wszystko działam,ale chce zamienić place_free na place_meeting.Ale nie działa wtedy jak należy,podacie mi prawidłowy kod z place_meeting? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 place_meeting(x,y,obj), obj - czyli co ma stać na x, y, podane w argumentach. GML if place_meeting(x+32,y,ludzik) ^Sprawdza, czy na pozycji x obiektu, w którym piszesz kod + 32 piksele w dół i na tej samej prostej y jest obiekt 'ludzik' :thumbsup: Resztę sobie sam zrób (albo poczekaj na pomoc bardziej zaawansowanych użytkowników GM-a), bo za bardzo nie wiem o co chodzi w twoim kodzie. edit: a masz GM8 pro, to powinieneś mieć podpowiedzi wyświetlane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się