Skocz do zawartości

Broń tylko po podniesieniu Pickupa


Ryuq666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moja platformowa postać, ma karabin, ten karabin jest osobnym obiektem który zmienia po prostu swój sprite, przy zmianie broni.

obj_weapon ma swoje skrypty, jednak rodzaj amunicji, liczba naboi itp. jest zapisana w Scripts -> Weapons -> info_weapons

i tu skrypt [daje skrypt jednej broni tylko]:

GML
if global.weapon = 0{ // what weapon?

sprite_index = spr_assultrifle // show the correct sprite

global.weaponname = "Assult Rifle"

global.pwr = 100

global.recoil = 5 // how much recoild does it give off

global.rate = 5 // how fast does the gun fire

global.sped = 25 // how fast the bullet travels

global.reloadspeed = 90 // how fast you reload

global.accuracy = 2 // how accurate is the gun

global.orgacc = 2

global.maxacc = 15

global.maxammo = 31 // The max ammo for the gun

global.bulletnum = 1 // How many Bullets the gun fires

global.casing = obj_bullet_case

global.sound = snd_rifle

global.noise = 200

global.pickup = obj_assultrifle

DX = 33;DY = -2;

}

I tu mam pytanie, co mam dodać do tego, żeby broń aktywowała się dopiero po podniesieniu Pickupa np. obj_pick_dk-16 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...