Ryuq666 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Witam, moja platformowa postać, ma karabin, ten karabin jest osobnym obiektem który zmienia po prostu swój sprite, przy zmianie broni. obj_weapon ma swoje skrypty, jednak rodzaj amunicji, liczba naboi itp. jest zapisana w Scripts -> Weapons -> info_weapons i tu skrypt [daje skrypt jednej broni tylko]: GML if global.weapon = 0{ // what weapon? sprite_index = spr_assultrifle // show the correct sprite global.weaponname = "Assult Rifle" global.pwr = 100 global.recoil = 5 // how much recoild does it give off global.rate = 5 // how fast does the gun fire global.sped = 25 // how fast the bullet travels global.reloadspeed = 90 // how fast you reload global.accuracy = 2 // how accurate is the gun global.orgacc = 2 global.maxacc = 15 global.maxammo = 31 // The max ammo for the gun global.bulletnum = 1 // How many Bullets the gun fires global.casing = obj_bullet_case global.sound = snd_rifle global.noise = 200 global.pickup = obj_assultrifle DX = 33;DY = -2; } I tu mam pytanie, co mam dodać do tego, żeby broń aktywowała się dopiero po podniesieniu Pickupa np. obj_pick_dk-16 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Następną zmienną, czyli robisz (w postaci, chyba, że masz od razu obj_karabin) global.mam_ak=0, a jak podniesiesz to global.mam_ak=1. Potem jak chcesz przełączyć broń lub strzelić to if global.mam_ak=1 ... Dobrze zrozumiałem, bo coś proste pytanie względem scripta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się