Skocz do zawartości

Losowe tworzenie obiektu


AdiSlayer

Rekomendowane odpowiedzi

może zrób sobie w jakimś obiekcie(musi być tylko jeden w roomie):

 

GML
CREATE

b=0

alarm[0]=60

with(kurczak){

other.kurczaki[other.b,0]=x

other.kurczaki[other.b,1]=y

other.b+=1

}

 

ALARM0

 

var a;

a=irandom(b)

instance_create(kurczaki[a,0],kurczaki[a,1],jajko)

alarm[0]=60

 

 

ale napewno da się prościej, nie myśle teraz logicznie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

___________________________________________

FATAL ERROR in

action number 1

of Create Event

for object kreator:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 1:

b=0alarm[0]=60with(Przeciwnik){ other.Przeciwnik[other.b,0]=x other.Przeciwnik[other.b,1]=y other.b+=1}

^

at position 40: Variable name expected.

 

To mi wyskakuje . Nie wiem czy cię zrozumiałem to wszystko wstawiłem do innego obiektu który jest 1 na planszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...