AdiSlayer Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Witam .... Chiałem zrobić grę jak chicken invaders ale nie wiem jak zrobić tworzenie jajek u losowych kurczaków . Gdy próbuję to nagle wszystkie jajka spadają naraz . Z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 może zrób sobie w jakimś obiekcie(musi być tylko jeden w roomie): GML CREATE b=0 alarm[0]=60 with(kurczak){ other.kurczaki[other.b,0]=x other.kurczaki[other.b,1]=y other.b+=1 } ALARM0 var a; a=irandom(b) instance_create(kurczaki[a,0],kurczaki[a,1],jajko) alarm[0]=60 ale napewno da się prościej, nie myśle teraz logicznie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdiSlayer Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Create Event for object kreator: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: b=0alarm[0]=60with(Przeciwnik){ other.Przeciwnik[other.b,0]=x other.Przeciwnik[other.b,1]=y other.b+=1} ^ at position 40: Variable name expected. To mi wyskakuje . Nie wiem czy cię zrozumiałem to wszystko wstawiłem do innego obiektu który jest 1 na planszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 może byś tak spacje/nowe linijki zrobil? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdiSlayer Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Oj tam ,oj tam ^^ Edit : Eh nadal nie działa :( Gdy tylko podmieniam nazwę to odrazu pokazuje mi że w tym miejscu jest error Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 daj treść błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Mozesz zrobic takze tak : Wpisujesz to w step Kury GML if (ceil(random(100))=true) { instance_create(x,y,Jajko.obj) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdiSlayer Opublikowano 15 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Mozesz zrobic takze tak : Wpisujesz to w step Kury GML if (ceil(random(100))=true) { instance_create(x,y,Jajko.obj) } Wielkie dzięki o to mi chodziło :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Ciesze się, że moglem pomoc ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się