Bedziom Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Heloł. Czy da się wykonać coś takiego, że (np.) gdy będzie kolizja o_player z o_costam to wtedy zmienna=0, a gdy kolizja się zakończy wtedy zmienna=1? Jeśli tak, to jak? Thanks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Października 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 GML if( place_meeting( x,y,o_costam ) ) zmienna = 0; if( zmienna == 0 and !place_meeting( x,y, o_costam ) ) zmienna = 1; Nie widzę w tym żadnej filozofii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się