alwin Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Mam taki kod: GML /* MOVE ORBIT */ direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); image_angle = direction; x=o_earth.x-lengthdir_x(110,direction); y=o_earth.y-lengthdir_y(110,direction); Czemu obiekt porusza się jakby po przeciwnej stronie kursora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 To daj x=o_earth.x-lengthdir_x(110,-direction); y=o_earth.y-lengthdir_y(110,-direction); lub x=o_earth.x-lengthdir_x(110,direction+180); y=o_earth.y-lengthdir_y(110,direction+180); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 To daj x=o_earth.x-lengthdir_x(110,-direction); y=o_earth.y-lengthdir_y(110,-direction); lub x=o_earth.x-lengthdir_x(110,direction+180); y=o_earth.y-lengthdir_y(110,direction+180); Pierwszy źle działa, mozna też dać -110 i będzie efekt. Tylko kurcze teraz coś się pierdzieli:/ Jak zbliżam się mychą do obiektu to zaczyna szaleć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 to może x=o_earth.x+lengthdir_x(110,direction); y=o_earth.y+engthdir_y(110,direction); ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się