Skocz do zawartości

Sygnał granatu, Chowanie się za przeszkodami itp.


Ryuq666

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie kochani :D

 

Mam obiekt obj_granat , czy jest jakiś gotowy skrypt dzięki któremu pojawiła by się ikonka [np. spr_uwaga_granat ] ze strzałeczką, z której strony jest granat o ile jesteśmy w jakiejś odległości od niego?

 

 

Chodzi mi o coś, co było w Serii Call of Duty.

 

Kiedy podbiegam do obiektu obj_sandbag chcę aby moja postać po wciśnięciu "E" przeskoczyła przez nie, czyli aby sprite zmienił się na spr_soldier2_jump i po skoku wrócił do swojego starego sprite'a.

 

A to jest rzecz z którą ja nie wiem jak kompletnie sobie poradzić. Mam tego mojego obj_player 'a i teraz mam też ten obj_sandbag. Co zrobić abym po wciśnięciu CTRL będąc przy workach z piaskiem móc się schować, obj_bullet czyli pocisk "przenika" przez obj_Sandbag, ale co zrobić aby kule nie trafiały w postaci schowane za workami?

I jeszcze aby po kucnięciu postać "odrobinę" się skurczyła? razem z drawem.

Kiedy już się "skurczy" abym mógł się wychylić zza sandbaga i strzelić [tak, np. na sekundę postać się powiększa, mogę strzelać, przestaję strzelać i postać z powrotem kuca? Oczywiście podczas strzelania aby mogła doznawać obrażeń dopóki znów się nie zasłoni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...