SKiD Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam, mam prawdopodobnie jeden z trudniejszych problemów związanych z ścianami 3D. Chodzi o to że są zawsze pod wszystkimi obiektami, ich "depth" ustawiałem na -10 i -20. Nadal nic nie pomogło, stworzyłem też oddzielny sufit który podąża na środek ściany za każdym razem kiedy ona się "przekręci". Ostatnio wpadłem też na kod (który nie jest mój mam go z jednego exemple) otóż jestem 100% pewien iż ten kod odpowiada za ustawienie depth ale tutaj zaczynają się schody, bo autor napisał wyżej że obiekt który używa tego kodu nie będzie miał depth na minusie (co sprawia że jest pod obiektami). Tutaj macie tą linijkę kodu, i mam pytanie da się coś z tym zrobić a jeśli tak to powiedzcie co. GML depth = point_distance(view_xview[view_current]+(view_wview[view_current]/2),view_yview[view_current]+(view_hview[view_current]/2),x,y)/100 Dzięki! EDIT: No i zrobione, musiałem ustawić depth reszty obiektów na 3 lub mniejsza. Wszystko pięknie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi