m97 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam, ostatnio w mojej grze zrobiłem cykl dnia i nocy rysując częściowo przezroczysty czarny prostokąt. Następnie zrobiłem pochodnie i tu pojawił się problem. W jaki sposób pochodnie mają świecić? Próbowałem narysować dookoła nich częściowo przezroczysty biały prostokąt, ale za wiele z tego nie wyszło. Czy można zrobić świecenie pochodni w inny sposób niż rysowanie dookoła nich białego prostokąta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wpisz sobie w help surfaces. Następnie poszukaj jakiegoś przykładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się