SKiD Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Witam, jako iż nie jestem najlepszym grafikiem, potrzebuję pomocy w narysowaniu/stworzeniu fajnego ale pasującego do mojego nowego projektu, GUI. -A dokładniej, Hud któru znajduję się w dolnej części ekranu (rozmiary 400 szerokości i 50 wysokości), musi być podzielony na dwie części ale bez przerw, w jednej będzie się znajdować Health-Bar i info o levelu. -A po drugiej stronie będą ikony broni i ekwipunku. Potrzebuję siedmiu ikon w rozmiarach takich żeby się zmieściły w swojej sekcji na hud'zie. Iknoy będą przedstawiać nóż (przycisk 1), krótki pistolet(2),shotgun(3),karabin(4),apteczka(5),antidotum/szczykawka(6),granat(7). -Następnie potrzebuję 2 boxów które będą przedstawiać pozostałą ammunicję i magazynki oraz sprzęt leczniczy. Rozmiary 70x32 dla oby dwóch. Jeszcze bym chciał żeby w środku były ikonki np. magazynka a po drugiej stronie amunicji. A więc 4 icony od tych 2 boxów są magazynek i amunicja (w tym samym boxie) i apteczka i antidotum/szczykawka (w tym samym boxie). -I na koniec box o rozmiarach 98x140 będzie pokazywał informacje o członkach drużyny. Dziękuje wszystkim za pomoc, autorzy użytych prac zostaną dodani do kredytów. LINK DO GRY https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;#entry363500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 To nie jest to, bo ikony są złe, ale chciałam pokazać styl, bo nie jest to dla mnie do końca jasne. W sumie, oglądając screeny z gry, to chyba pixelart, ale pisałeś, że będziesz zmieniać. :/ W każdym razie moozolna próba, mozolna, bo co bym nie robiła, wychodzi świetlówka;) Eksperymentuję z diphteringiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...