Skocz do zawartości

Zablokowane Rysowanie broni


Thobby

Rekomendowane odpowiedzi

Mój problem wygląda następująco: w grze platformowej mam animowanego bohatera, jego animacja składa się z 3 klatek i chciałbym, żeby mógł w trakcie gry trzymać różne bronie. Dlatego też ustawiłem mu zmienne w których w zależności od subimage'a zapisane są pozycje x i y prawej ręki i kąt, pod którym należy narysować sprite'a broni. Niestety kiedy próbuję go rysować, dzieje się to za późno, tzn. animacja bohatera przejdzie już do następnej klatki, a broń zostanie narysowana w pozycji odpowiedniej dla poprzedniej klatki. Kombinowałem już z begin step i end step, próbowałem robić to na obiektach, ale cały czas to samo.

 

Edit:Wybaczcie, ale pomyliłem się w jednym miejscu w kodzie, wszystko jest już ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...