Thobby Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Mój problem wygląda następująco: w grze platformowej mam animowanego bohatera, jego animacja składa się z 3 klatek i chciałbym, żeby mógł w trakcie gry trzymać różne bronie. Dlatego też ustawiłem mu zmienne w których w zależności od subimage'a zapisane są pozycje x i y prawej ręki i kąt, pod którym należy narysować sprite'a broni. Niestety kiedy próbuję go rysować, dzieje się to za późno, tzn. animacja bohatera przejdzie już do następnej klatki, a broń zostanie narysowana w pozycji odpowiedniej dla poprzedniej klatki. Kombinowałem już z begin step i end step, próbowałem robić to na obiektach, ale cały czas to samo. Edit:Wybaczcie, ale pomyliłem się w jednym miejscu w kodzie, wszystko jest już ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi