Skocz do zawartości

Podążający Odział


Mcrash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Tak jak w temacie chodzi mi ,aby konkretny obiekt za mną podążał jeżeli będzie dalej od mnie,

to podąża, a jeżeli nie to stoi obok mnie lub za mną.

Potrzebuję tego do GM 6.1

A powie ktoś z szanownych forumowiczów jak zrobić path dla jakiegoś obiektu?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

step obiektu podążającego za graczem

GML
if distance_to_object(o_player) > 50 // jesli do o_player jest wiecej niz 50px

{

move_towards_point(o_player.x,o_player.y,4) // idz do o_player z predkoscia 4

}

else // jesli nie

{

speed = 0 // predkosc poruszania zmien na 0

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...