Elevator Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 do ruszania sie w sposob platformowy uzywam kodu z FAQ pkt 13 przy evencie (strzalka w prawo) oprocz tego kodu mam zmiane sprita (bloczkiem) ale jak wciskam ta strzalke to postac gdy idzie sprite sie nie zmienia.. gdy puszczam strzalke, sprite postaci wtedy dopiero sie zmienia (tj porusza sie) jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 musialbys dac projekt, bo przyklady z faq nie powinny sie gryzc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 link removed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Przyczyna jest taka. Zmieniasz sprite w evencie keyboard check, a kod z tego eventu wykonuje się 30 razy na sekundę, czy ile tam ustawiłeś :) Sprite się zmienia w pierwszej klatce, ale w drugiej znowu się zmienia i tak dalej... Czyli pozostaje cały czas na pierwszej klatce tego spritu(bo go resetuje pod czas zmiany). Możesz dać zmianę sprite w osobnym evencie, to będzie keyboard press. Albo nie chciałbyś tego na kodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Przyczyna jest taka. Zmieniasz sprite w evencie keyboard check, a kod z tego eventu wykonuje się 30 razy na sekundę, czy ile tam ustawiłeś :) Sprite się zmienia w pierwszej klatce, ale w drugiej znowu się zmienia i tak dalej... Czyli pozostaje cały czas na pierwszej klatce tego spritu(bo go resetuje pod czas zmiany). Możesz dać zmianę sprite w osobnym evencie, to będzie keyboard press. Albo nie chciałbyś tego na kodzie? nic z tego nie rozumiem ale umiescilem to w osobnym evencie i dziala ;p thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Musisz zamiast check_keybord(vk_right) wlazyc to do check_keybort_press(vk_right) Czyli zeby animacja byla dopiero po nacisnieciu klawisza a nie zawsze gdy jest wcisniety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się