kasmilus Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Mam problem chciałby zrobić takie coś że gdy wcisne pierwszy raz spacje objekt celownik poleci w lewo gdy wcisne drugi raz objekt celownik poleci do góry a gdy wcisne trzeci raz objekt piłka poloci w kierunku celownika a objekt celownik sie zatrzyma jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 w creacie obiektu razy = 0; a to w wciśnięciu spacji razy += 1; if (razy > 3) razy = 1; if (razy = 1) { celownik.direction=180; celownik.speed = 4; } if (razy = 2) { celownik.direction=90; celownik.speed = 4; } if (razy =3) { celownik.speed = 0; pilka.direction = point_direction(pilka.x,pilka.y,celownik.x,celownik.y); pilka.speed = 4; } Powinno zadziałać, ważne jest aby origin piłki i celownika był taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 A jak zrobić aby było tak że wcisne pierwszy raz spacje i to poleci w lewo to żeby drugie naciśniecie zadziałało ale dopiero po 5 sekundach i żeby potem trzecie naciśniecie zadziałało 5 sekund po drugim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Niech teraz poprawie kod Matthewa,chyba mi pozwolisz ? do create dodajemy: on=1; Teraz popraw kod do wciśnięcia na spacje: razy += 1; if (razy > 3) razy = 1; if (on) { switch(razy) { case 1: { celownik.direction=180; celownik.speed = 4; alarm[0]=room_speed*5 //zakładam ,że nie znam szybkości pokoju } case 2: { celownik.direction=90; celownik.speed = 4; alarm[0]=room_speed*5 } case 3: { celownik.speed = 0; pilka.direction = point_direction(pilka.x,pilka.y,celownik.x,celownik.y); pilka.speed = 4; alarm[0]=room_speed*5 //<< niewiem czy tu też potrzebujesz,twoja wola :] } on=0; } a w alarm[0] dajesz on=1; Jeżeli by coś nie działało(pisałem z pamięci) odpisz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Wyskakuje błąd symbol } expected w 28 linijce kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 alarm[0]=room_speed*5 //<< niewiem czy tu też potrzebujesz,twoja wola :] } } on=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 No i teraz piłka odrazu leci w kierunku celownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 razy += 1; if (razy > 3) razy = 1; if (razy = 1) { celownik.direction=180; celownik.speed = 4; } if (razy = 2) && (prawda) { celownik.direction=90; celownik.speed = 4; prawda = false; alarm[0] = 5; } if (razy =3) && (prawda) { celownik.speed = 0; pilka.direction = point_direction(pilka.x,pilka.y,celownik.x,celownik.y); pilka.speed = 4; alarm[0] = 5; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 29 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Też niedziała ale to już i tak niepotrzebne ale dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się