Rokulcia Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Wstydzę się że nie wiem czegoś tak prostego, ale przejdźmy do rzeczy. 1) Jak zmienić parent obiektu za pomocą kodu?? 2) Nie wiem czemu, ale alarm włącza się 2x i tworzą się 2 naboje. Oto cały kod Create: GML strzal=0 w=1 a=20 Step: GML image_angle=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) if mouse_x<x image_yscale=-1 else image_yscale=1 Glob LPM Pressed: GML strzal=1 alarm[0]=1 Glob LPM Released: GML strzal=0 Alarm 0: GML if strzal=1 and w=1 and a>=1 { instance_create(x,y,naboj) a-=1 alarm[0]=5 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 usuń z alarm[0] "alarm[0]=5" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zmień GML strzal=1 alarm[0]=1 Na: GML strzal=1 if alarm[0] = -1 then alarm[0]=1 i w GML if strzal=1 and w=1 and a>=1 { instance_create(x,y,naboj) a-=1 alarm[0]=5 } Chyba nie powinno być jeszcze raz wywoływanego alarmu? 2: object_set_parent(obiejk,parent_obiektu) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 @up: dlaczego? ten kod jest na karabin maszynowy, chociaż trochę dziwnie zrobiony. Jak to usunie, to strzeli raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokulcia Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Ani to, ani to nie pomogło. e: karolo320 ma racje, to jest na karabin e2: Jak ty byś to zrobił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Czy to jest na pewno cały kod w alarm0? Co oznaczają te zmienne w warunku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 "a" to amunicja jak mniemam @Rokulcia: co chcesz osiągnąć w drugim pytaniu? żeby strzelil raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokulcia Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Dawka: w=będzie to wybór broni a=amunicja strzal= czy obecnie strzela karolo: to jest karabin maszynowy, tylko że na raz tworzy 2 pociski i odbiera 2 amunicji,a powinno być 0 jak ty byś to zrobił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 ja bym to zrobił tak: create ms=true alarm[0] ms=true global left przycisk if ms=true{ ms=false instance_create(pocisk) reszta alarm[0]=5 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zmienna strzał jest bezsensowna. Wystarczy zastąpić ją warunkiem mouse_check_button(mb_left) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Na GG jak najwyraźniej nie uruchamia Ci się aplikacja mozg.exe, więc daje Ci listę zmin tutaj: - dodajesz zmienną moznastrzelac - w alarm[0] zamiast alarmu[0] ustawiasz sobie alarm[ilestam], - w alarm[ilestam] moznastrzelac na true, - w alarm[0] moznastrzelac na false - na poczatku moznastrzelac na true - w alarm[0] dodajesz warunek /*...*/ and moznastrzelac jezeli tego nie zrozumiesz, mogę Ci jeszcze na to zrobic przyklad, chociaz to bylaby juz przesada... Edit: @dawka: ale w ten sposob będzie sie zachowywac, jak teraz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokulcia Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Dobra, już nie ważne. Thx wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi