Skocz do zawartości

Zablokowane odpalanie i wylaczanie eq


karolo320

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

 

Chciałbym zrobić tak, że po wciśnięciu przycisku I odpala mi się eq, a przy drugim kliknieciu wylacza. I mam taki kod:

 

GML
if widoczny{

while(true){

if keyboard_check_direct(ord('I')){

widoczny=false

break;

}

}

}else

if keyboard_check_direct(ord('I'))

widoczny=true

 

 

Ale eq stacze. (pojawia się i zaraz znika)

 

I jak to teraz zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie prosciej coś w stylu:

 

GML
if keyboard_check_pressed(ord("I")) then widoczny=!widoczny;

 

Przy każdym naciśnięciu zmienna "widoczny" będzie przeskakiwać pomiędzy true a false... bez żadnych pętli itp... a później to już tylko w draw sprawdzasz czy true jeżeli tak to rysujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GM można w ogóle użyć while(true)? Przecież kod musi działać jednocześnie np na draw i step (GM operuje na modelu zdarzeniowym), jeśli damy taką pętle np w step to wszystkie inne zdarzenia przestaną być wykonywane (jak odrysowanie w draw).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...